søndag 9. september 2007

Spinning color

My husband got facinated on the color in my spinning. He is a photograph entusiast and wanted to take pictures. I agree, the colors are wonderfull. I'm back to spinn the BFL roving i got earlier this summer from etsy called psycedellic yello. The spindle is my cherry Bosworth mini. This time I'm spinning singles in multicolor because I want to learn to navaho ply with a spindle.

Min mann ble fasinert av fargene i spinningen min i dag. Han er en ihuga foto entusiast og ville ta bilder. Såklart så lenge han faktisk interesserer seg om spinningen min, om det så bare er for fargenes skyld må jeg jo si meg enig. Og jeg er enig, fargene er herlige. Jeg er tilbake til BFL ulla jeg kjøpte på etsy i våres, den heter psycedellic yello, gal gele. Håndteinen er min Bosworth mini i kirsebærtre. Denne gangen spinner jeg flerfarget for å lære meg kunsten å tvinne 3 trådet på navaho måten med håndtein, utfordringer skal en jo ha.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: