lørdag 19. mai 2007

My cd spindle






Heres finally pictures of my cd spindles. I made the yellow yarn first, my first ever hand spun yarn! Its uneven but got more even to the end (to the left in the last picture) Now I'm experimenting on some blue wool that's coarser. Getting better all the time. Now I manage lace weight yarn. Not by choice, it just happened...
Her er endelig bilder av mine to cd håndtener. Det gule er det første jeg noensinne har spunnet! Det er ganske ujevnt, men det blir jevnere hele tiden. Det blå er noe pelsull jeg hadde liggende og er vanskeligere å spinne enn merinoen i det gule. Hvis du har lyst til at jeg skal beskrive hvor jeg fant delene til håndtenene og hvordan de lages så legg igjen en kommentar!

1 kommentar:

Fiberjoy sa...

You're off to a great start. You're going to love spinning with a heavier spindle when it arrives.

You even knit a fancy sample with your first yarn. Good thinking.